![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-03-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-NX-NX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-NX-NX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fides Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | slabbecoornweg 60B |
Postcode | 4691 RZ |
Plaats | Tholen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86346896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 168 x 153 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 971 kg
Laadvermogen: 519 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Afgelezen kilometerstand : 187327km
NAP status: Logisch
Nieuw APK tot 14-06-2025
Cilinderinhoud : 1339cc
Aantal cilinders : 4
Vermogen (kW) : 61kW
Brandstof : benzine
Verbruik stad 6.9 l/100km (1:14.5km)
Verbruik snelweg 4.9 l/100km (1:20.4km)
Verbruik gecombineerd :5.7 l/100km (1:17.5km)
CO2-uitstoot NEDC :134
Vermogen (pk) : 83hp
Energielabel : B
Aandrijving : FWD
Maximaal trekgewicht ongeremd : 450kg
Maximaal trekgewicht geremd : 1000kg
Transmissie : Handgeschakeld
missieklasse : 4
Aantal deuren : 4
Aantal sleutels : 1
Aantal zitplaatsen : 5
Carrosserie : hatchback
Wegenbelasting : 116 euro per kwartaal
Serious buyer please contact
Fides trading
SMS or whatsapp 0686 34 6896
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
![Autotest | Honda Jazz Een eigen geluid](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4271/honda-jazz.jpg)
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.