Bouwjaar | 01-03-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.520 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-LP-RX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.520 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-LP-RX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Beekman |
Contactpersoon | Roel Beekman |
Adres | Loon 31 |
Postcode | 5757 AA |
Plaats | Liessel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 341782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50236362 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beekmanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Originele Nederlandse Auto - Boekjes en NAP aanwezig - Wij hanteren GEEN afleveringskosten - Beekman Autos Liessel - Loon 31 5757 AA Liessel 0493-341782 / 06-50236362 ( ook WhatsApp mogelijk ) Inruil mogelijk.
Welkom bij Autobedrijf Beekman Liessel, wij zijn een onafhankelijk autobedrijf.
Alle auto's worden gecontroleerd bij de Nationale Auto Pas ( NAP ).
U kunt bij ons terecht voor al uw Onderhoudswerkzaamheden, Reparatie's, APK keuringen, Schade afhandelingen, Winterbanden aanschaf opslag wisselen, Airco service, In en Verkoop van Auto's en Lichte Bedrijfsauto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!