![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-08-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.305 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-RS-ZK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.305 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-RS-ZK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ashraf Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | staarten 32 |
Postcode | 5281 PL |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81754763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 170 x 150 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
INRUILKOOPJE
Te koop aangeboden een zeer nette en betrouwbare Honda Civic 1.6i LS
De Honda is afkomstig uit het jaar 2005 en is een originele Nederlandse auto met maar 220.438 KM op de teller.
Voorzien van ABS, Airco, AUX, Bluetooth, Elektrische ramen, Elektrische zijspiegels, Radio.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over de auto of wilt u een bezichtiging inplannen. Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening. Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen.
Ashraf Auto's
Mijlstraat 45B
5281 LJ Boxtel
Tel: 0650878138
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
![Autotest | Honda Civic Tien voor tien](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3996/honda-civic.jpg)
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.