Ford Transit Connect T200s 1.8 TDCi Trend-1e Eigenaar Rechtse draaistoel, Aangepast voertuig
€ 5.989,-
Bouwjaar | 28-03-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 60.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-VLS-32 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.753 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Ford Transit Connect T200s 1.8 TDCi Trend-1e Eigenaar Rechtse draaistoel, Aangepast voertuig
€ 5.989,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 60.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-VLS-32 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.753 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABV Holland |
Contactpersoon | Bas Vriens |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 5071 NL |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5112263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abvholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 17,4 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 677 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 per kwartaal
Op dit voertuig krijgt u 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak, zonder meerprijs, zonder korting op het voertuig.
Hele mooie, bijna nieuwstaat Ford Connect.
Eerste eigenaar, 60.000km!!!
Distributie recent vervangen, graag tot ziens
= Bedrijfsinformatie =
Voor onze Marktplaats "bieders" ; het gaat hier niet om een veiling maar om een normale verkoop ! Spaar aub (ons) de moeite om onzinbiedingen te doen, wij kopen al onze auto`s in via officiële dealer kanalen dus ook voor een marktconforme (handels) inkoopprijs.! Helaas kunnen wij geen biedingen accepteren van de helft van de vraagprijs, wij reageren om die reden niet op biedingen via marktplaats. Iemand die serieus is, belt, komt naar ons toe en gaat dan indien mogelijk over de prijs in overleg.
SPAAR DE MOEITE AUB! WIJ STAAN TEN ALLE TIJDEN OPEN VOOR EEN SERIEUS BOD "NAAST" DE AUTO EN NIET ANONIEM VIA DE MAIL!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Connect | Nieuwe gezichten
De Ford Transit Connect verscheen in 2013. Nu, in 2018, laten diverse nieuwe concurrenten hun gezicht zien. Echter, het is nog te vroeg voor Ford om daarop te reageren met een geheel nieuwe Connect. In plaats daarvan is de Transit Connect vernieuwd met nieuwe motoren, nieuwe techniek en natuurlijk een nieuw gezicht.
De Ford Transit Connect is even functioneel als andere bestelauto's, maar voegt daar het verfijnde weggedrag van een Ford personenauto aan toe. Na de facelift van 2018 ook eenzelfde moderne uitrusting
Plus
- prima weggedrag
- rustige, sterke en relatief zuinige EcoBlue dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- standaard wel airco, geen klimaatcontrole
Conclusie
Kan de Ford Transit Connect de laatste concurrenten aan na de facelift voor modeljaar 2018? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van het doel waarvoor deze middelgrote bestelwagen wordt ingezet. Wanneer puur rationeel wordt kozen, is de nieuwe motor van waarde omdat daarmee een lagere kilometerprijs kan worden gerealiseerd. De Connect is daarmee concurrerend, maar laat niet de beste waarden in zijn klasse noteren.
Wie kiest met het gevoel, zal de vernieuwde Connect ervaren als een grote verbetering. Het comfort en de veiligheid zijn toegenomen en daarmee staat de Ford nu vrijwel op hetzelfde niveau als de nieuwste modellen van andere merken. Het verschil zit uiteindelijk slechts in details. De rijeigenschappen blijven het sterkste punt van de Transit Connect. Het weggedrag was al goed en dankzij de nieuwe dieselmotor zijn de rijeigenschappen als geheel nu nog beter.