Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 130.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-330-TR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 130.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-330-TR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Z.W. 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jan. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxBxH): 598 x 206 x 279 cm
Wielbasis: 375 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.178 kg
Laadvermogen: 1.187 kg
GVW: 3.365 kg
Max. trekgewicht: 1.950 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schadeopmerkingen: - Stuur staat scheef - Vettig bij krukaskeerring distributiezijde - Remmen achter matig Datum proefrit 11-07-2024 Tellerstand proefrit 124.291Km Airco werkend? Ja Onderhoudshistorie Volledig Datum laatste onderhoud 01-12-2022 Km stand laatste onderhoud 92000 KM Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Bandenmaat: 235/65R16C 115/113R Winter Profieldiepte: LV: 7.2 RV: 7.1 LA: 6.1 RA: 6.6 RES:
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Origineel Nederlandse Ford Transit L3H2 130 pk met automaat!
Voorzien van o.a:
- Carplay
- Parkeercamera
- Parkeersensoren voor en achter
- Cruise Control
- Trekhaak
- Navigatie
- Airco
- Voorruit verwarming
- Tussenwand gestoffeerd
- Comfort bestuurderstoel
2 sleutels aanwezig.
TOP bus voor uw dagelijkse werkzaamheden!
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!