Bouwjaar | 21-04-1999 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 192.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 27-VG-TZ |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.496 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-1999 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 192.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 27-VG-TZ |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.496 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KARIM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 39C |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13896819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.762 kg
Laadvermogen: 678 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
MANUEEL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!