Bouwjaar | 25-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.919 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-095-HV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 23.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.919 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-095-HV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heyden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leiweg 12 |
Postcode | 5386 KR |
Plaats | Geffen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5324259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53292039 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderheydenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line X
Navigatie
Achteruitrij Camera
Airco ECC
Zwart Half leder interieur
Led verlichting voor en achter
B & O Muziek
Radio
DAB +
Boordcomputer
Zwarte Hemel
4 X Elk ramen
Cruise controle
Led Dagrij verlichting
Centrale deurvergrendeling op afstand
Getint glas
ABS
Cruise control adaptief
TCS
Metallic lak
Volledig digitaal Instrumentenpaneel
Sportvelgen 17'' met vier seizoenbanden
PDC voor en achter
Elk voorruitverwarming
Multifunctioneel stuur
Bluetooth
Start & stop systeem
Dodehoek sensoren in de buitenspiegels
Isofix
Extra getint glas achter
Rijweg ASS
Leder stuur en Pook
5 x Hoofdsteunen
Elk stuur verwarming
In Hoogte verstelbaar stuur en stoel
Deelbaar achterbank
Bumpers en Spiegels in kleur
Keyless start
10 X Airbag
USB & AUX aansluiting
Licht en regensensor
Elk stoel verwarming
Elk Buitenspiegels ook Elk inklapbaar
Auto dimmende binnen spiegel
Bekerhouders
Armligger
6 - Versnellingsbak
Deze Ford PUMA 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line X verkeerd in Nieuwstaat !!
Nooit in gerookt of Huisdieren mee vervoerd
Alle Boekjes aanwezig
Bij 32000 KM Beurt gehad bij de Dealer ( Papieren aanwezig )
Garantie
Inruil mogelijk
Wij berekenen u geen Afleveringskosten
Voor meer foto's WWW.VANDERHEYDENAUTOS.NL
Voor meer info 073-5324259 06-53292039
Autobedrijf van der Heyden al meer dan 38 jaar ...............................................................
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Puma ST | Pas op! Bijt!
De Puma is een compacte gezinsauto van Ford. Ondanks de naam is de Puma niet lenig of bijterig. Met het oog op het gezin zijn de rijeigenschappen goed, maar niet uitgesproken. Daar moet nu verandering in komen met de komst van de "Puma ST". Hoe hard bijt deze sportieve uitvoering van de Puma?
De Ford Puma ST is een gezinsauto met een uitgesproken sportief karakter. Wanneer het mag is de ST wild en snel, wanneer het moet is de ST (bijna) even functioneel als een gewone Puma.
Plus
- heel veel rijplezier
- ruim en praktisch
Min
- stevig verbruik
- grote draaicirkel
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
Hoe hard bijt de Ford Puma ST? Hij brult harder dan hij bijt, maar bijten doet de Puma ST zeker. Om dat iets exacter onder woorden te brengen: de Puma ST is snel, maar voelt nog sneller dan hij eigenlijk is. Het meer dan communicatieve onderstel, het gretige toeren maken van de motor en het opzwepende motorgeluid geven het gevoel dat de Puma ST onoverwinnelijk is. Juist die balans tussen veelbelovende presentatie en daadwerkelijke prestaties is kenmerkend voor de Puma ST: uitgesproken sportief, maar tegelijkertijd een deugdelijke gezinsauto.