Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kusters Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 15 |
Postcode | 5683 CJ |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29488682 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kustersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - jun. 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.586 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Energielabel: F
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op www.kustersautomotive.nl
Al onze auto's worden geleverd met n.a.p. garantie certificaat en geldige APK.
Uiteraard zijn de afleveringskosten en garantie optioneel en niet verplicht.
Vraag naar kosten en voorwaarden van de eventuele afleverings/garantie pakketten.
Inruil mogelijk!
FINANCIEREN EN (FINANCIAL) LEASE IS BIJ ONS OOK MOGELIJK, bel of mailt u ons voor de mogelijkheden.
Bij interesse kunt u bellen met;
Ricardo Kusters; 06 - 294 88 682
Of stuur een mail naar;
info@kustersautomotive.nl
Kusters Automotive
Nijverheidsweg 15 5683CJ Best
Openingstijden;
Alleen op afspraak, niet alle auto's staan op de zelfde locatie bel daarom altijd voordat u een bezoek aan onze showroom brengt.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en/of fouten in de gegevens, zoals prijzen, technische specificaties en dergelijke te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | Krachtiger
De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...
De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- zuinig, ook na leegrijden van accu
Min
- kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
- niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto
Conclusie
Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.
Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!