Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.559 km |
Deuren | - |
Kenteken | 91-XN-ZT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 1.600,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.559 km |
Deuren | - |
Kenteken | 91-XN-ZT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HvR Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalstraat 41B |
Postcode | 5691 NB |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51817611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvrtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Aantal sleutels: 2
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's bekijk onze website. For more pictures check our website. www.hvrtrading.nl
- Financiering is eventueel mogelijk.
- Inruil is mogelijk.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, met ruim 25 jaar ervaring in de autobranche. Uiteraard kunnen we uw oude auto direct vrijwaren en de nieuwe auto op uw naam zetten.
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te pinnen of te telebankieren
Voor een kop koffie en een proefrit bent u van harte welkom!
We hebben altijd ongeveer 70 personen en bedrijfswagens op voorraad.
Ook kunt u op onze website onze bedrijfsvoorraad vinden www.hvrtrading.nl
HVR Trading
Kanaalstraat 41b
5691 NB Son & Breugel
mob: +31(0)651817611
info@hvrtrading.nl
www.hvrtrading.nl
openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tm 17:30 uur
zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur
onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.