![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.330 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-ZN-BP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.330 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-ZN-BP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Drouen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thorbeckestraat 3 |
Postcode | 5707 JL |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 539132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdrouen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 191 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.023 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.540 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (4): 1 jaar wettelijke garantie
- Prijs is inclusief APK bij aflevering
- Occasion heeft een onderhoudsbeurt gehad
- NAP aantoonbaar
- Origineel Nederlandse auto
- Occasion is compleet onderhouden
- Onderhoudshistorie aantoonbaar
- Geen tenaamstellingskosten en rijklaarmaakkosten
Auto verkeerd in goede staat.
BEL EVEN VOOR HET MAKEN VAN EEN PROEFRIT ALVORENS U WELLICHT VOOR NIETS KOMT GEREDEN
= Bedrijfsinformatie =
Bij de prijs voor dit voertuig zitten de tenaamstellingskosten en rijklaarmaakkosten inbegrepen.
Wij bieden u het BOVAG-garantie pakket aan, mits het voertuig niet in consignatie te koop staat, jonger is dan 10 jaar, minder dan 150.000 km gelopen heeft en/of de vraagprijs boven €5.000,- is.
Vraag naar de voorwaarden.
-Lease & Financiering mogelijk, met behulp van de calculator op onze website kunt u een indicatie krijgen van de verschillende mogelijkheden.
-Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Drouen of Mike Drouen.
Telefoon: 06-50506737 / 06-20446936 (ook bereikbaar via Whatsapp)
E-mail: info@hdrouen.nl
Website: www.hdrouen.nl
Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram!
Bezoekadres:
Thorbeckestraat 3
5707 JL Helmond
Openingstijden:
Maandag: 8:00 - 17:00
Dinsdag: 8:00 - 17:00
Woensdag: 8:00 - 17:00
Donderdag: 8:00 - 17:00
Vrijdag: 8:00 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 12:00
Op werkdagen tussen 12:00 - 13:00 gesloten.
's Avonds, in het weekend en op feestdagen op afspraak mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
![Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10022/ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-active-x-automaat.jpg)
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.