Bouwjaar | 24-08-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.600 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 56-TG-LR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.600 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 56-TG-LR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H&R Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dostalstraat 50A |
Postcode | 5011 LA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43201971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henrauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 168 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
In nette staat ford fiesta 1.3 benzine
Bouwjaar 2006
248.000 km
NIEUWE APK 24-09-2025
* AIRCO
* ELECTRISCHE RAMEN
* ETC.
auto is de afgelopen 3 jaar door ons zelf bereden en verkeerd technisch en motorisch in prima staat.
Nieuwe apk.
Prijs € 1350.-
H&R Auto's
Dostalstraat 50a
5011 la Tilburg
06 43201971
= Bedrijfsinformatie =
** VERKOOP, INKOOP EN REPARATIE
** WIJ KUNNEN ZELF TENNAAMSTELLEN
24 UUR PER DAG !!!!!!!
** EIGEN WERKPLAATS
** KOM VRIJBLIJVEND EEN PROEFRIT MAKEN
** RDW ERKEND
** U KAN ALTIJD UW HUIDIGE AUTO BIJ ONS INRUILEN, WIJ DOEN ALTIJD EEN BOD
** TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD !!!!!
SCHADE, DEFECT GEEN BEZWAAR
** ONZE AUTOS ZIJN OOK S,AVONDS GOED VERLICHT TE ZIEN
** BIJ ONS IS DE KOFFIE ALTIJD KLAAR !!
** WIJ VERZORGEN OOK DE KOMLETE EXPORT VOOR UW VOERTUIG, INCLUSIEF NUMMERPLATEN EN INDIEN NODIG VERZEKERING
VOOR 14 DAGEN. DUITSE BRIEF, BPM TERUGGGAVE ETC....
** ONZE OPENINGSTIJDEN ZIJN: MA. T/M VR. VAN 10.00 UUR TOT 16.30 UUR , ZA. VAN 9.00 TOT 14.00
S, AVONDS EN S, ZONDAGS OP AFSPRAAK.
H & R AUTOS
DOSTALSTRAAT 50A
5011 LA TILBURG
TEL. 013 785 7455
BGG. 06-43201971
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.