Ford Fiesta 1.3-8V Champion e APK NAP

€ 1.749,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 245.887 km
Deuren 3
Kenteken 15-ZF-NP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Ford Fiesta 1.3-8V Champion e APK NAP


€ 1.749,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 245.887 km
Deuren 3
Kenteken 15-ZF-NP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Company Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lovense Kanaaldijk 7a
Postcode 5046 AV
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14820084 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 191 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Bent u opzoek naar een betrouwbare auto? Al onze auto`s worden grondig nagekeken. Onze prijzen zijn inclusief afleverkosten dus komen er geen verdere kosten erbij. We willen kwaliteit afleveren voor een betaalbare prijs.
Wilt u een auto bezichtigen? Bel snel voor een afspraak!
Wij zijn elke dag van 09:00 tot 21:00 telefonisch bereikbaar.
Uiteraard inruil mogelijk op handelsbasis.

Natuurlijk staat de koffie en thee klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie