Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-TSR-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-TSR-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuijten Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoenmakerij 17 |
Postcode | 4762 AS |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30177308 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuijtenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze prachtige Fiesta is voorzien van de volgende extra opties:
- Elektr. Clima
- Elektr. inklapbare buitenspiegels
- Elektr. ramen
- Cruise Control
- Voorruitverwarming
- PDC achter
Volledig dealeronderhouden
Elke factuur in ons bezit
De prijs is de afleverprijs, er komen bij ons geen extra kosten bij.
= Bedrijfsinformatie =
Garantie? U heeft bij ons altijd 3 maanden garantie op de motor + versnellingsbak. Voor voorwaarden informeer bij ons. Uitgebreide garantiepaketten van 6 tot 12 maanden zijn beschikbaar tegen bijbetaling.
Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen / Op biedingen wordt niet gereageerd...
Graag altijd even contact opnemen voor een bezichtiging! Wij zijn een klein bedrijf en vaak onderweg om de auto's zo netjes mogelijk af te leveren!
Met vriendelijke groet,
Team Kuijten Automotive
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.