Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-216-HX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 10.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-216-HX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Frans de Brouwer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stokhasseltlaan 42 |
Postcode | 5049 TA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 4550970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fransdebrouwer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Sinds 1960 gevestigd in Tilburg.(De oude weg naar Loon op Zand). Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 9.00-17.00h. Zaterdag 10.00-17.00h. Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.
De Ford Fiesta 1.1 Trend verkeert in een zeer goede staat, is aantoonbaar dealeronderhouden en onder andere voorzien van: Airco, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling op afstandbediening, Radio DAB+, cruise control, metallic lak, parkeersensoren achter, bluetooth telefoon, getint glas, stuurbekrachtiging, ABS remsysteem en dubbele airbag. Wij hanteren GEEN afleveringskosten en inruil van uw huidige auto is mogelijk. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden. Voor nadere informatie kunt u ons bellen en/of geheel vrijblijvend een bezoek brengen aan ons bedrijf gevestigd aan de Stokhasseltlaan 42 in het Brabantse Tilburg.
WhatsApp
Heeft u een vraag of wilt u uw berichtgeving liever naar ons appen? Dat kan! Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp op het nummer : 0612866339
Autobedrijf Frans de Brouwer
Stokhasseltlaan 42
5049TA Tilburg
Tel. 013-4550970
www.fransdebrouwer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.