Bouwjaar | 26-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.865 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | Z-856-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.865 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | Z-856-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen |
Contactpersoon | P.Thoonen |
Adres | Stationsplein 3 |
Postcode | 5431 CE |
Plaats | Cuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 312126 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-thoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.029 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De auto word rij-klaar afgeleverd dit houd in dat:
- Hij afgeleverd word met een nieuwe APK.
- Controleren & afvullen van de vloeistoffen.
- De auto van binnen en buiten gepoetst is.
- Kortom, instappen & weg rijden!
U bent altijd welkom in onze showroom, of neem contact met ons op per mail of telefoon!
Onze openingstijden zijn;
Ma t/m Vr 8.30 - 12.00 & 13.00 tot 18.00.
Zaterdag: 10.00 - 12.00 & 12.00 tot 17.00.
U kunt bij ons terecht voor:
Verkoop van nieuwe als gebruikte auto's & Motoren.
Alle soorten reparatie's aan Auto's & Motoren.
Schadereparatie.
Ruitreparatie.
A.P.K
Banden.
= Bedrijfsinformatie =
Typefouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.