Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium -model Keyless Navi Clima LMV PDC Voor/Achter Rijklaarprijs

€ 10.475,-

Bouwjaar 18-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.298 km
Deuren 5
Kenteken PT-773-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium -model Keyless Navi Clima LMV PDC Voor/Achter Rijklaarprijs


€ 10.475,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.298 km
Deuren 5
Kenteken PT-773-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasion Center Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlierwerf 4
Postcode 4704 SB
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 544850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasioncenterroosendaal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 183 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Stuurplezier, strakke vormgeving en veel binnenruimte zijn belangrijke redenen om voor de Ford Fiesta te kiezen. Samen met degelijke techniek en een gunstig brandstofverbruik is deze Fiesta een doordachte keuze in het b-segment. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. Verder geniet u ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Niets ontgaat het systeem van deze auto. De regensensor zorgt dat de ruitenwissers bij neerslag vanzelf aan gaan en de automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting. Veilig afstand houden gaat automatisch met de adaptive cruise control en de parkeersensoren voor en achter maken parkeren supersimpel. De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie