Bouwjaar | 13-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-583-VB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 12.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-583-VB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Profit Auto Service V.O.F. |
Contactpersoon | Mari Bosman |
Adres | Schijndelseweg 61 |
Postcode | 5283 AB |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 672607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.profitboxtel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ford, een merk met geschiedenis. En een ijzersterke reputatie. Go Further, zeggen ze. Een aantrekkelijke filosofie. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Het audiosysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Ford te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.