Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.934 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-132-J Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.934 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-132-J Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Versteden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dieze 1 |
Postcode | 5684 PR |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 330230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansversteden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Luxe Yellow metallic Speciale luxe Active bekleding 17"lichtmetalen velgen Trekhaak Navigatie Sync 3 Audioinstallatie met DAB Bluetooth telefoonkoppeling
Adaptive cruise controle Climate controle Keyles entry Startknop Parkeersensoren achter Rijnmodus instellingen Voorruitverwarming Dakrail zilver Lenskoplampen
Elektrisch inklapbare buitenspiegels 2 x Elektrische ramen Zwarte hemelbekleding Pre collision ass Verkeersborden herkenning Lane ass. Driver all. Hill start ass.
12 mannden Bovag garantie
= Bedrijfsinformatie =
- Optioneel Afleveringskosten € 495,-. Bestaat uit: onderhoud volgens fabrieksschema,Geldige APK , Reinigen van in en exterieur, 20 liter brandstof, Ford Assistance formulier, Gratis vervangend vervoer binnen de garantie periode.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de verkoopafdeling, 0499-330230.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.