Ford Fiesta 1.0 Ambiente / Airco / Trekhaak

€ 5.995,-

Bouwjaar 14-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.869 km
Deuren 3
Kenteken ZS-660-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Ford Fiesta 1.0 Ambiente / Airco / Trekhaak


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 14-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.869 km
Deuren 3
Kenteken ZS-660-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Profit Auto Service V.O.F.
Contactpersoon Mari Bosman
Adres Schijndelseweg 61
Postcode 5283 AB
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 672607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.profitboxtel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 520 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Met een auto als deze Ford Fiesta komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford Fiesta samen. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie