Bouwjaar | 08-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-275-T Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-275-T Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dekrie Auto's B.V. |
Contactpersoon | Hans |
Adres | Wolput 18 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5213636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekrie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - dec. 2022
Modelcode: B515
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 166 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze originele Nederlandse auto is van de 1e eigenaar en altijd dealer onderhouden.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om vrijblijvend te komen oriënteren. Dekrie Auto's, aanbevolen door collega dealerbedrijven en al méér dan 35 jaar een begrip in autoland. Ruim aanbod tegen scherpe prijzen bij hét occasioncenter van Brabant.
Diverse garantie/servicepakketten bespreekbaar. Locatie showroom: Wolput 18 in VLIJMEN. T: 013-5213636 / WhatsApp: 06-33253284 / E: info@dekrie.nl / W: www.dekrie.nl (Onder voorbehoud van SE&O).
Wij maken elke advertentie met de meeste zorgvuldigheid.
Het kan echter voorkomen dat uit de automatische voertuiginformatie een optie of accessoire naar voren komt die helaas toch niet op de auto aanwezig is.
Gelukkig gebeurt dit maar heel zelden.
Wil je absolute zekerheid! neem dan even contact met ons op of bezoek onze showroom.
* GOEDE INRUILPRIJZEN.
* DIKKE DEAL DAGEN BIJ DEKRIE.
* INRUIL VAN UW AUTO IS ALTIJD MOGELIJK.
* VOOR BEZICHTIGING, GRAAG EEN AFSPRAAK MAKEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!