Bouwjaar | 30-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.229 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XN-KD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 3.599,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.229 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XN-KD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BM Cars BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlstraat 19A |
Postcode | 5281 LJ |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41703998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ford C-Max 2.0-16V Ghia [bj 2007] Airco|Cruise|1e Eig
Auto rijdt/remt/schakelt perfect.
-Auto beschikt over een Nationale autopas, kilometers zijn origineel en zijn aantoonbaar.
-Afkomstig van 1e eigenaar.
-2 sleutels en onderhoudsboekjes zijn aanwezig.
-Airco/elektrische ramen/airbags/cruisecontrol.
-Wordt afgeleverd met een NIEUWE apk.
*ALLE INRUIL IS MOGELIJK*
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-41703998.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak. (Whatsapp is ook mogelijk)
Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw legitimatiebewijs.
'S-Avonds en Zondags zijn we op afspraak geopend!
Wij brengen geen aflever of rijklaarkosten in rekening!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.