Ford C-MAX 1.8-16V Titanium|E APK|AIRCO|TREKHAAK

€ 1.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-07-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.249 km
Deuren 5
Kenteken 72-GNJ-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.8-16V Titanium|E APK|AIRCO|TREKHAAK


€ 1.499,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.249 km
Deuren 5
Kenteken 72-GNJ-3 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Dierdonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Duizeldonksestraat 2D
Postcode 5705 CA
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48134459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdierdonk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Ford C-Max 1.8-16V BENZINE MET STAND VAN 283xxx NATIONALE AUTOPAS ( kilometers zijn origineel en aantoonbaar,Airco,Nieuwe APK,2008,Electrische Ramen voor en achter ,Navi,Cruise Ctrl,Rijd en schakelt als nieuw


Auto rijdt/remt/schakelt perfect!


INRUIL MOGELIJK !!
- KM STAND 283xxx NAP
- Nieuwe APK
- 2008
- 4 goede banden
- Onlang grote beurt
- Electrische ramen voor en achter
- Airco
- Trekhaak
- Navigatie
- Cruise Control
- Bluetooth audio \ telefoon
- ALLE INRUIL MOGELIJK
- Leuke auto , rijd als nieuw

Ford huldigt het principe 'Go Further'. En dat betrekken ze ook op hun auto's zelf. Zuinig in brandstof, innovatieve toepassingen - Ford heeft veel te bieden. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Ford is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Deze Ford is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

KORTOM EEN TOP WAGEN VOOR EEN
LEUKE PRIJS

VOOR MEER INFO , BERICHT VIA MARKTPLAATS

OF BEL NAAR

06-4813

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie