Bouwjaar | 27-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.462 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-ZS-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 2.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.462 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-ZS-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F. Klomp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoekstraat 2A |
Postcode | 5674 NP |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fklompautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Ford C-Max. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Ford profiteert u onder andere ook van: extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Natuurlijk is deze Ford C-Max voorzien van cruise control. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Bent u nieuwsgierig naar deze Ford C-Max? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.