Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.013 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JK-900-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.013 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JK-900-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M&R auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 30 |
Postcode | 4906 CV |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43677045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mrautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: BOVAG Garantie, Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autotrust
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Autotrust garantie
Ford C-Max 1.0 Ambiente 2014 , kleur Donker Blauw , airco, climate control, elektrische ramen voor, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurde. 194.013 km gelopen, Apk tm 13 Juni 2025 , rijdt en schakelt perfect, zowel van binnen als buiten in zeer nette staat, wordt afgeleverd inclusief 6 maanden garantie.
voor verdere info 06-43677045 Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Op zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 15:00 uur. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 06-43677045.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.