Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 2 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 332424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2018 - dec. 2019
Modelcode: C344
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u
Ledig gewicht: 1.291 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijs is RIJKLAAR. Dus geen afleverkosten of pakketten. Betaalbare kwaliteit!! Kijk en vergelijk gerust!! Bij collega bedrijven komt er tussen € 595,= en € 1000,= bij voor wat wij u bieden.
Rijklaar betekent:
oTechnische controle en onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema
oVolledige professionele poetsbeurt van binnen en buiten
oVerwijderen van eventuele "restyle deukjes"
oNieuwe mattenset indien nodig
oIn overleg aanvullende wensen
oHet volledige importproces (indien van toepassing)
oNieuw of recente APK
oRDW vrijwaringsbewijs (inruilauto
oTenaamstelling "nieuwe" auto
oBewijsvoering Kilometerstand (Nationale Auto Pas, Carpass) Gegarandeerde kilometerstanden!
o3 of 6 maanden garantie op motor en versnellingsbak
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Autopark Uden te Uden.
Uiteraard kunt u deze auto ook maandelijks betalen. Onze intermediair maakt met u de beste deal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.