Bouwjaar | 13-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 41-TH-HK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.925 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 41-TH-HK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Laat Auto's Budel V.O.F. |
Contactpersoon | Ronald de Laat |
Adres | Grootschoterweg 7 |
Postcode | 6021 KC |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 497122 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20149851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.delaatautosbudel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1999 - 2002
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte: 380 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Bezoek onze website voor meer informatie: www.delaatautosbudel.nl.
Ook 's-avonds en op zondagen geopend na telefonische afspraak. Op zaterdagen zijn wij vanaf 13.30 uur gesloten!
Tel.: (06) 20 14 98 51 / (06) 42 43 51 45.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten in de tekst! Neem contact met ons op voor de exacte uitvoering!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.