Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-GJB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 4.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-GJB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lagarde Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thijssenweg 14A |
Postcode | 4927 PC |
Plaats | Hooge Zwaluwe |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24290233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lagardeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Lagarde Autos
Een Jong en Dynamisch bedrijf die kwaliteit en aandacht ( voor Relatie en Auto ) hoog in het vaandel heeft staan.
Door ons netwerk en specialisme weten wij altijd leuke occasions op voorraad te hebben.
De auto's worden zorgvuldig gecontroleerd en door ons aangekocht.
Altijd met complete historie en aantoonbare kilometerstanden.
Mocht uw auto er niet tussen staan plaats gerust een zoekopdracht bij ons via:
info@lagardeautos.nl
Wij ruilen ook graag uw auto in!
Wij zijn op maandag geopend van 12:00 tot 16:00 uur
Wij zijn dinsdag t/m vrijdag op afspraak geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
Zaterdag van 10.00 tot 15:00
In de avond en Zondag in overleg mogelijk
Met vriendelijke groet,
Lagardeautos
Omdat wij vaak onderweg zijn is het belangrijk om te bellen voordat u langs komt , bel 0624290233
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.