Fiat 500c 1.4 Lounge/Cabrio/Airco/lmv/Parkeersensoren

€ 7.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.137 km
Deuren 2
Kenteken 7-XFB-96 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Fiat 500c 1.4 Lounge/Cabrio/Airco/lmv/Parkeersensoren


€ 7.499,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.137 km
Deuren 2
Kenteken 7-XFB-96 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto040
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres zuidewijn 39
Postcode 5653 PP
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20341295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto040.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: meeneem prijs: De meeneemprijs is een scherpe prijs. De auto wordt afgeleverd zonder garantie, met vloeistof controle en met nieuwe apk van 12 maanden. Alle auto's worden gecontroleerd op gebreken. De kosten voor het overschrijven van de auto op uw naam zijn inbegrepen. Inruil is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.

Deze Fiat 500 C komt uit 2010, werd geleverd van 01-01-2010 tot 30-09-2010. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1368 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 945 kg. De auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.

De distributie en waterpomp zijn vervangen op 26-2-2021 bij kilometerstand 80207. vele rekeningen van onderhoud aanwezig.

Italiaanse auto's verloochenen hun identiteit niet. Dat geldt ook voor deze Fiat 500 C. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. Met deze auto gaat open rijden wel heel erg eenvoudig: het elektrische dak opent of sluit met een druk op de knop. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, set winterbanden op lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord. Tevens zit er bij deze auto een uitneembare navigatiesysteem bij.

Het audio-installatiesysteem is zo ontworpen dat u het vanaf het stuurwiel kunt bedienen, zodat u veilig kunt blijven rijden en uw ogen op de weg kunt houden. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. U vindt in deze auto ook airconditioning. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.

We kunnen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie