Fiat 500c 1.2 GQ Bicolore Limited Edition Leder Airco APK

€ 7.445,-

Bouwjaar 30-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.309 km
Deuren 2
Kenteken XN-503-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Fiat 500c 1.2 GQ Bicolore Limited Edition Leder Airco APK


€ 7.445,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.309 km
Deuren 2
Kenteken XN-503-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CARRION
Contactpersoon Dhr. Hoppenbouwers
Adres Houtduifstraat 30
Postcode 4901 BR
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocarrion.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 880 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.320 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

In 2013 besloot Fiat om in samenwerking met het magazine Gentlemen's Quarterly een speciale 500 en 500C te creëren genaamd de 500 GQ. De auto is gebaseerd op de 500S maar dan met vele unieke details zoals een exclusieve bicolore kleur als ook lederen bekleding met oranje stiksels. Tevens is de auto fabriek af voorzien van sportpedalen, GQ logo op de B-stijl, een sportief design van de teller en een opvallend oranje 500 logo op het dashboard. Door de korte productietijd van slechts een jaar behoort de 500 GQ tot een van de limited edition Fiat 500 uitvoeringen.
Geleverd in de zeer bijzondere bicolore kleur Bicolore Nero Vesuvio/Grigio Colosseo met een zwart cabrio dak. Deze kleur is speciaal en exclusief voor de 500 GQ ontwikkeld wat er voor zorgt dat de auto een unieke verschijning op de weg is. Tevens is de uitvoering te herkennen aan het GQ logo op de B-stijl als ook de grijze striping rondom de auto die de kleuren van elkaar scheiden. De 500 GQ is standaard geleverd met 16 inch originele Fiat Y spaak sport velgen die voor een sportief uiterlijk zorgen. Dankzij de samenstelling, opties en de kleur oogt de Fiat sportief en zeer exclusief. De vele roosters, diffuser en brede side skirts geven de Fiat 500 GQ een stoere uitstraling. Door met name de kleine details zoals de zwarte rand rond de achterlichten en de geborsteld aluminium-look deurhendels oogt de auto ook specialer dan de normale 500.
Bekijk de foto's voor een juiste impressie of kom langs in onze showroom, de koffie staat klaar!

Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.

Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u geres

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie