![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-02-2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-496-PZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 29.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-496-PZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Bergen op Zoom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Abraham de Haanstraat 9- 11 |
Postcode | 4624 HW |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Claustrofobisch in een gewone auto? Niet bij deze MPV! Hoewel de auto uit 2024 komt, heeft hij maar 5000 kilometer gereden. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Aan boord van deze Dacia Jogger is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, airconditioning en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Aan boord van deze Dacia houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Dacia Jogger Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Jogger | Kamperen met Dacia
De Dacia Jogger biedt de meeste ruimte voor het minste geld. Het is zelfs een van de weinige personenauto's die daadwerkelijk ruimte biedt aan zeven volwassenen (en dus niet vijf volwassenen plus twee kinderen). Nu beweert Dacia dat het allemaal nog ruimer kan. De Jogger zou met het optionele "slaappakket" ook dienst kunnen doen als kampeerwagen. Autozine sliep er een nachtje over en doet verslag.
![Autotest | Dacia Jogger Kamperen met Dacia](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10238/dacia-jogger-tce-100-eco-g-extreme.jpg)
De Dacia Jogger is met slaap-pakket ook bruikbaar als kampeerauto. Het bed is razendsnel op te zetten en de tent biedt extra ruimte. De Jogger rijdt beter en voordeliger dan een kamper.
Plus
- heel veel waar voor zijn geld
- zeer ruim
- slim slaap-pakket
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- LPG-installatie heeft niet-Nederlandse aansluiting (verloopstuk vereist)
- schel geluid audiosysteem
Conclusie
De Dacia Jogger was al met afstand de ruimste en ook nog eens de voordeligste auto in zijn klasse. Maar is de Jogger zo ruim dat hij ook dienst kan doen als kampeerwagen? Na een korte vakantie in eigen land is het antwoord: ja, tot op zekere hoogte.
Uiteraard is de Jogger geen complete kampeerauto met bed, douche, keuken en huiskamer. Dankzij een goede basis en een slim opgezette uitbreiding biedt de Jogger wel een weerbestendige slaapplaats die bovendien in luttele minuten beschikbaar is. Dat wordt gecombineerd met het comfort, de wendbaarheid en het verbruik van een doorsnee personenauto. Het opzetten van de optionele (voor)tent kost de nodige tijd, maar vergroot de leefruimte aanzienlijk. Ondanks het feit dat alle voorzieningen op maat zijn gemaakt voor de Jogger, misbruikt Dacia zijn monopoliepositie niet door er een woekerprijs voor te vragen. Zo worden reis en verblijf ineens een stuk goedkoper en dat is echt kamperen met Dacia!