Bouwjaar | 05-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-RBX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 5.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-RBX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Point Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Krogt 11 |
Postcode | 4825 AN |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28883264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.citycarsbreda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Dacia Duster. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met zijn lederen bekleding is deze auto comfortabel en stijlvol. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en lederen versnellingspook.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil? Geen enkel probleem. U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.-
-voor een uitgebreide video presentatie kunt u op onze website kijken.-
-City Cars Breda . Ruim 10 jaar het adres voor een goede gebruikte autos. Geen afleverings kosten. Wij zijn aangesloten bij VWE, NAP en RDW.-
-Ook kunnen wij snel en geheel op maat voor u een verzekering samenstellen. Zo gaat u veilig en verzekerd de weg op!.-
City Cars Breda
konijnenberg 40
4825BD Breda
Tel: 06-28883264
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 T/M 18:00
ZATERDAG 10.00 T/M 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.