Bouwjaar | 15-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-329-HK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 16.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-329-HK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CARRION |
Contactpersoon | Dhr. Hoppenbouwers |
Adres | Houtduifstraat 30 |
Postcode | 4901 BR |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocarrion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Traditionele 1.6 met een 4 cilinder motor is eigenlijk wat we willen. Vertrouwd en zeker sterk voor wat trekgewicht, een ongeblazen motor zonder Turbo. Allemaal net wat sterker materiaal, net als vroeger. Zojuist voorzien van een nieuwe APK, beurt, nieuwe remschijven en blokken en nieuwe voorbanden, zie foto's svp. Rijklaar dus, precies zoals wenselijk is. Zoals de meeste al positief van ons weten, wat u ziet is wat u koopt! De koffie staat klaar.
Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruilvoorstellen "via mail" of nog beter, via APP 06-510 10 354 dienen zo compleet mogelijk aangeleverd te worden. Hiermee bedoelen wij de inkoop site zo compleet mogelijk in te vullen. Let op! Ook de door u gewenste inruilprijs vermelden, daarna kunnen we uw voorstel pas in behandeling nemen.
Voor de vrijwaring van uw auto hebben wij deel II van het papieren kentekenbewijs nodig. Of van voertuigen die na 2014 tenaamgesteld zijn: de 9-cijferige tenaamstellingcode en het kentekenpasje. Met deze documenten kunnen wij de auto vrijwaren en dus overschrijven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.