Dacia Duster 1.3 TCe 150PK Extreme 2WD AUTOMAAT | ZEER COMPLEET | RIJKLAARPR

€ 28.740,-

Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.118 km
Deuren 5
Kenteken GG-T9-2N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe 150PK Extreme 2WD AUTOMAAT | ZEER COMPLEET | RIJKLAARPR


€ 28.740,-

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.118 km
Deuren 5
Kenteken GG-T9-2N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RG Ulvenhout BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaamsebaan 8
Postcode 4851 SN
Plaats Ulvenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5612307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • boordcomputer
  • lichtmetalen velgen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

RG Ulvenhout besteedt veel aandacht aan een juiste aflevering van de door u aangeschafte occasion. De vermelde verkoopprijs is een all-in prijs; dit omvat standaard 12 maanden BOVAG-garantie, 12 maanden mobiliteitsgarantie, poetsbeurt, onderhoudsbeurt, een Algemene Periodieke Keuring (APK) die geldig is en de Nationale AutoPas. Om u nog meer zekerheid te geven, is het ook mogelijk om nog eens 12 maanden extra garantie bij te kopen! U heeft dan maar liefst 24 maanden garantie. Deze garantie kan alleen bijgekocht worden op jong gebruikte occasions van maximaal 5 jaar oud en met een kilometerstand tot 100.000. INRUIL IS ALTIJD MOGELIJK ! De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie