Bouwjaar | 01-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.357 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-103-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.357 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-103-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars en Cleaning Brabant |
Contactpersoon | Sjaak Vorstenbosch |
Adres | Laagsteen 27 |
Postcode | 4815 PH |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23705054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | carcleaningbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier bij de Dacia Duster 1.2 Prestige , rijdt en schakelt naar behoren en destijds de duurste variant op de markt. De opties lijst zegt genoegt is voorzien van airco elektrische ramen achter rijcamera trek etc etc. Kortom verkeerd nog in prima staat!
Wij zijn een RDW erkend bedrijf , al onze auto's worden voorzien van een technische keuring en een complete reinig beurt zodat u met een frisse en nog belangrijker een veilige auto de weg op gaat! Hier brengen wij GEEN extra rijklaar of aflever kosten voor in rekening. Bekijk ook onze meer advertentie's we hebben altijd een ruim wisselende aanbod!
Graag even telefonisch contact voordat u vertrekt , de gedurende reistijd reserve wij de auto voor u. ALLEEN GEOPEND OP AFSPRAAK. Hoewel aan de informatie de grootste mogelijke zorg word besteed kan Cars en Cleaning Brabant niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie , check altijd de details die u belangrijk vindt.
!!!TEVENS INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELPRIJZEN !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.