Bouwjaar | 01-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.356 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
€ 42.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.356 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jong ijzer |
Contactpersoon | Robert Nesseem |
Adres | Spuiweg 22-J |
Postcode | 5145 NE |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40768727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjongijzer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.544 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: Met onze jaren lange expertise is het voertuig grondig gecheckt en klaar voor zijn nieuwe eigenaar!
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; banden voldoen aan de wettelijke eis, fabrieksgarantie, indien deze nog op het voertuig zit, professionele reiniging interieur en exterieur, tenaamstelling/overschrijven
Belangrijk om te weten:
- 1E eigenaar.
- Dealer onderhouden. Alle boekjes en papieren aantoonbaar.
- Nieuwstaat met een schadevrij verleden!
- Unieke kleur: Petrol Blue matt
- Prachtige opties zoals: Brembo rempakket, panoramadak, Beats audiosysteem, bestuurderstoel met memory functie, Apple & Andriod Carplay, ACC (Adoptive cruisecontrol), DAB radio, stoelverwarming, achteruitrijcamera met inparkeerpakket, lijnassistentie, winterpakket, assistentie pakket, multimedia pakket, sfeerverlichting, verkeersbordherkenning en nog veel meer!
BEZICHTIGING ENKEL OP AFSPRAAK
INRUIL & (ZAKELIJKE) FINANCIERING IS MOGELIJK
AANKOOPKEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
BEKIJK OOK ONZE ANDERE ADVERTENTIES
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Formentor | Niet giftig
Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?
De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- uitstekend weggedrag
- leuk en tegelijkertijd praktisch
Min
- niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt
Conclusie
Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.
Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.