![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-03-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 96.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 96.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mei 2019 - mei 2022
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.696 kg
Laadvermogen: 1.504 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Staat
Algemene staat: goed
Schadeopmerkingen: Aandrijfashoes wielzijde los Oliespoor vanaf hogedrukpomp, dit is gereinigd Datum proefrit 16-5-2024 Tellerstand proefrit 96647 APK tot Airco werkend? Ja Onderhoudshistorie Volledig Datum laatste onderhoud 14-9-2023 Km stand laatste onderhoud 82357 Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Zomer Profieldiepte: LV: 7-8 RV: 7-8 LA: 6-7 RA: 6-7 RES: Nieuw
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Mooie Citroen Jumpy 2.0 HDI Automaat 180 pk.
Deze Jumpy is voorzien van o.a.
- Handsfree sleutel
- Climate control
- Carplay
- Cruise control
- Standkachel
- Camera
- Parkeersensoren voor en achter
- Trekhaak
- Laadvloer
- Betimmering
- Tussenschot met raam
- Lengte 3
- 3 zitplaatsen
- Etc
2 Sleutels aanwezig
Laatste onderhoud gehad op 09-2023 bij 82.357.
Kortom een fijne bedrijfswagen voor uw dagelijkse werkzaamheden.
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
![Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/32/citroen-jumpy.jpg)
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.