Bouwjaar | 17-07-2002 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-JR-PK Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2002 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-JR-PK Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bogaart autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Angelenweg 80C |
Postcode | 5349 TC |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14660897 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bogaartautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/70 R15
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 202 x 248 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.900 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 306 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik in de stad: 16,1 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
leuke camperbasis
klusbus met werk
oa wassen schoonmaken poetsen opknappen hier en daar ook wat laswerk oa achterscherm
voor info bel me
export hobby klusser projectje
voor de liefhebber
leuke basis als campertje /incognito festival bus kan overal parkeren auto kost prive rond de 100 per maand belasting en mag alle miliezones in!
betreft een goed gebruikte bus en naar aanleiding van staat leeftijd en kilometerstand betreft het een meeneemprijs geen garantie/coulance etc..
= Bedrijfsinformatie =
Iets leuks gezien ? Neem gerust contact met mij op
Bel 0614660897
bij geen gehoor stuur me even een whatsappbericht of email
Geopend op "afspraak" doorgaans op korte termijn mogelijk na telefonisch contact ook savonds en het gehele weekend ook op zondag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.