Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 45.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-928-XP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 19.390,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 45.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-928-XP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurocars Helmond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 7 |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7001832 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Open laadbak dubbele cabine
Modelreeks: 2014 - 2024
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxB): 623 x 210 cm
Wielbasis: 404 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.040 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Inhoud laadruimte: 8.500 l
Interieur
Interieur: Bekleding stof darko, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Emissieklasse: Euro 6b
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard inbegrepen::
- Controleren vloeistof niveaus, indien nodig op niveau brengen
- Geldige APK keuring.
- Kosten tenaamstelling
- Vrijwaringsbewijs van de (mogelijke) inruilauto
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
- Laagste prijsgarantie
- Online kopen, 14 dagen niet goed geld terug terug
- Gratis thuisbezorgd
- Financiering binnen 1 dag
Welkom bij Eurocars
Voor vragen bel 088 700 1832 of mail: verkoop@eurocars.nl
De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Met vriendelijke groet,
Team Eurocars
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.