Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KFR-64 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KFR-64 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nofa Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dick Flemmingstraat 21a |
Postcode | 5161 CA |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34550851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nofacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 1 maand
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (1 maand garantie)
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL VAN UW AUTO IS MOGELIJK
Liever een vrijblijvend inruilvoorstel? Stuur enkele foto's van uw inruil auto met relevante informatie en ontvang uw persoonlijk inruilvoorstel.
Wij adverteren onze collectie middels een occasion manager platform. Optielijsten en bouwjaren worden automatisch ingevuld, het bouwjaar wijkt namelijk soms af van het modeljaar. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele spelfouten, optie verschillen of bouwjaar verschillen in de advertentie. Helaas kunnen wij hier na het adverteren niets meer aan aanpassen en wordt dit dus voor ons ingevuld. Neem contact op voor de voor u belangrijke zaken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS5 | Franse slag of Franse flair?
Ooit was de autowereld overzichtelijk. De Duitsers maakten betrouwbare auto's, de Zweden bouwden veilige auto's, uit Italië kwamen mooie auto's en de Fransen zorgden voor comfortabele auto's. Inmiddels is dat beeld heel anders. Zo introduceert Citroën nu de DS5; een auto die schoonheid met degelijkheid en rijplezier met een laag verbruik belooft te combineren.
De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking. De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend
Plus
- onderscheidende vormgeving
- volop rijplezier
- prima prestaties, beschaafd verbruik
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matige beenruimte achterin
- hybride-aandrijving minder verfijnd dan bij andere merken
Conclusie
Citroën wil zich met de DS5 onderscheiden door degelijkheid te combineren met schoonheid en rijplezier met een laag verbruik. Een uitgebreide proefrit leert dat Citroën in deze opzet is geslaagd.
De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking, terwijl de kwaliteit op een hoog niveau staat. De cockpit-achtige opzet zorgt voor een bijzondere atmosfeer in het interieur, zij het dat dit wel ten koste gaat van de ruimte. Als het gaat om veiligheidsvoorzieningen, dan scoort de DS5 niet meer dan gemiddeld goed; andere merken gaan op dit vlak verder.
De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend. De Hybrid4 presteert prima en biedt zelfs beperkte off-road capaciteiten, terwijl het verbruik bescheiden is. Toch biedt de THP 200 benzinemotor nog meer comfort en nog meer rijplezier. Daarmee biedt de DS5 Franse flair en delen de Fransen een flinke slag uit aan de concurrentie.