Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.092 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-ZSZ-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 11.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.092 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-ZSZ-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SVDB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schuurakker 4 |
Postcode | 4705 RK |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21570885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.svdbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prachtige en goed onderhouden Citroën DS5 automaat.
Turbo recent vervangen.
Wordt geleverd met nieuwe APK.
Citroen DS5 1.6 THP autom/panodak/leder-stof/camera/head-up
- Kenteken: 54-ZSZ-7
- Merk: Citroen
- Model: DS5
- APK tot: 06-09-2025
- Tellerstand: 172092 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5F02
- Vermogen: 115 kW / 157pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 453 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak var. transparantie
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Head-up display
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Bij het ontwerp van de Citroen DS5 is alles gedaan om een kwaliteitsauto neer te zetten. Ook deze Citroen is dan ook een auto die tegelijk stijlvol, comfortabel en ingetogen luxueus is. De tellerstand is 172092 kilometer, het bouwjaar van deze auto is 2013. De aandrijving van deze Citroen komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Verder is de Citroen uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen en donker getint glas achter.
Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS5 | Franse slag of Franse flair?
Ooit was de autowereld overzichtelijk. De Duitsers maakten betrouwbare auto's, de Zweden bouwden veilige auto's, uit Italië kwamen mooie auto's en de Fransen zorgden voor comfortabele auto's. Inmiddels is dat beeld heel anders. Zo introduceert Citroën nu de DS5; een auto die schoonheid met degelijkheid en rijplezier met een laag verbruik belooft te combineren.
De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking. De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend
Plus
- onderscheidende vormgeving
- volop rijplezier
- prima prestaties, beschaafd verbruik
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matige beenruimte achterin
- hybride-aandrijving minder verfijnd dan bij andere merken
Conclusie
Citroën wil zich met de DS5 onderscheiden door degelijkheid te combineren met schoonheid en rijplezier met een laag verbruik. Een uitgebreide proefrit leert dat Citroën in deze opzet is geslaagd.
De DS5 onderscheidt zich niet alleen met bijzondere lijnen, maar ook met een bijna kunstige afwerking, terwijl de kwaliteit op een hoog niveau staat. De cockpit-achtige opzet zorgt voor een bijzondere atmosfeer in het interieur, zij het dat dit wel ten koste gaat van de ruimte. Als het gaat om veiligheidsvoorzieningen, dan scoort de DS5 niet meer dan gemiddeld goed; andere merken gaan op dit vlak verder.
De rijeigenschappen zijn het sterkste punt van de DS5. De besturing en wegligging zijn uitstekend. De Hybrid4 presteert prima en biedt zelfs beperkte off-road capaciteiten, terwijl het verbruik bescheiden is. Toch biedt de THP 200 benzinemotor nog meer comfort en nog meer rijplezier. Daarmee biedt de DS5 Franse flair en delen de Fransen een flinke slag uit aan de concurrentie.