Citroen C4 Picasso 2.0-16V Exclusive EB6V 5p 3e Eigenaar XENON Airco
€ 2.999,-
Bouwjaar | 27-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-GRF-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-GRF-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogarage Noor |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Regenbeemd 10 |
Postcode | 4825 AT |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40202294 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 183 x 166 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.486 kg
Laadvermogen: 554 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autogarage Noor,
Bij ons kunt uw direct uw auto verkopen of inruilen
Ook nemen wij zorgen voor het exporteren van auto's en het direct verzekeren van uw auto zodat u gelijk veilig op de weg kunt!
Garantie is mogelijk voor meerprijs
Dus, ben je opzoek naar een betaalbare tweedehands auto? Dan ben je bij ons aan het goede adres.
Wij zijn 6 dagen per week geopend van 9:00 uur tot 18:00. Wilt u onze bezoeken buiten onze openingstijden bijvoorbeeld in de avonden of op zondagen? Dat kan uiteraard op afspraak!
---------------------
Welcome to Autogarage Noor,
In our garage it is possible to sell or exchange your car, without the intervention of expensive intermediaries.
We can also take care of the export of cars!
We are open 6 days a week from 9:00 am to 6:00 pm. Would you like to visit us outside our opening hours for example in the evenings or on Sundays? This is of course possible by appointment!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.