Citroen C4 Cactus 1.2 VTi Feel Navi NAP Distr.riem verd

€ 9.445,-

Bouwjaar 30-09-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.140 km
Deuren 5
Kenteken 6-XPP-72 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Citroen C4 Cactus 1.2 VTi Feel Navi NAP Distr.riem verd


€ 9.445,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.140 km
Deuren 5
Kenteken 6-XPP-72 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CARRION
Contactpersoon Dhr. Hoppenbouwers
Adres Houtduifstraat 30
Postcode 4901 BR
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocarrion.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten
Hoogte: 148 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 720 kg (ongeremd 520 kg)

Interieur
Interieur: Bruin, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Koop enkel en alleen wanneer u zeker weet dat de distributie aantoonbaar is vervangen, we kunnen het niet vaak genoeg zeggen! En als dat gedaan is, is de Cactus een feest om in te rijden. Een fijn gevoel dus! En zeker als u ziet hoeveel tijd en moeite wij nemen met fotograferen om u te laten zien dat u vooraf ziet wat u koopt. De Apple carplay functie en de trekhaak zijn de best leuke opties te noemen die andere Cactussen niet hebben. De koffie staat klaar !!!

Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.

Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.

Inruilvoorstellen "via mail" of nog beter, via APP 06-510 10 354 dienen zo compleet mogelijk aangeleverd te worden. Hiermee bedoelen wij de inkoop site zo compleet mogelijk in te vullen. Let op! Ook de door u gewenste inruilprijs vermelden, daarna kunnen we uw voorstel pas in behandeling nemen.

Voor de vrijwaring van uw auto hebben wij deel II van het papieren kentekenbewijs nodig. Of van voertuigen die na 2014 tenaamgesteld zijn: de 9-cijferige tenaamstellingcode en het kentekenpasje. Met deze documenten kunnen wij de auto vrijwaren en dus overschrijven.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig

De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.

Autotest | Citroen C4 Cactus Wel uniek, niet eigenzinnig

Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.

Plus

  • uitgesproken comfortabel
  • prettige stoelen
  • moderne uitrusting

Min

  • niet langer een voordelige, no-nonsense auto
  • comfort onderstel vraagt gewenning
  • trage reactie achteruitrijcamera

Conclusie

De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.

Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.

Deel deze advertentie