Bouwjaar | 16-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-RFT-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-RFT-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Brug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bontsestraat 14a |
Postcode | 5431 SG |
Plaats | Cuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20212155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Beste bezoeker,
Hierbij bieden wij deze Citroen c3 aan uit het jaar 2011 De auto start en rijdt goed.
Export mogelijk
AIRCO
APK
AIRBAGS
ELEKTRISCHE RAMEN
ELEKTRISCHE SPIEGELS
Wij zijn enkel op afspraak geopend voor vragen of afspraken kunt u altijd bellen naar 0620212155
Wij zijn al jaren een begrip in Nijmegen en omstreken door onze eerlijke prijzen en goede service.
TEVENS ZIJN WIJ DOORLOPEND OPZOEK NAAR ALLE SOORTEN AUTO'S EN BEDRIJFSBUSSEN MET OF ZONDER GEBREKEN.
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELSPRIJZEN!
Mvg,
Autobedrijf De Brug
Bontsestraat14 A
5431SG Cuijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.