Bouwjaar | 18-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.933 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TVB-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.933 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TVB-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2011 - mrt. 2013
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 154 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
LET OP: Koppeling slipt 4e /5e versnelling slipt/ wel gewoon rijdbaar, APK t/m 07-07-2025: veel andere slijtagedelen reeds vervangen: Bij 219.000 km nieuwe distributieriem waterpomp, Aircopomp en condensor, bij 230.000km nieuw roetfilter( facturen aanwezig zie foto's)
PLEASE NOTE: Clutch slips, 4th / 5th gear slips / can be driven normally, APK untill 07-07-2025: Much other parts have already been replaced: New timing belt, water pump, air conditioning pump and condenser at 219,000 km, new particulate filter at 230,000 km (invoices available, see photos).
BITTE BEACHTEN: Kupplung rutscht, 4./5. Gang rutscht / kann normal gefahren TUV bis 07-07-2025: Verschleißteile wurden bereits ausgetauscht: Neuer Zahnriemen, neue Wasserpumpe, Klimaanlagenpumpe und Kondensator bei 219.000 km, neuer Partikelfilter bei 230.000 km (Rechnungen vorhanden, siehe Fotos)
VEUILLEZ NOTER : L'embrayage patine, la 4e / 5e vitesse patine / peut être conduite normalement, apk jusqu'à ce jour 07-07-2025 , Autre pièces d'usure ont déjà été remplacées : Courroie de distribution neuve, pompe à eau, pompe de climatisation et condenseur à 219 000 km, filtre à particules neuf à 230 000 km (factures disponibles, voir photos)
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.