Bouwjaar | 27-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-RZ-TR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 1.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-RZ-TR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FSJ auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoog Geldrop 26 |
Postcode | 5663 BE |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38950658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fsjauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 167 x 152 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 989 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.160 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Citroen horen onder meer warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Interval, normaal of high-speed? Bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze! De cruise control geeft elke flitser het nakijken. De uitrusting van deze Citroen is met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Financiering is mogelijk.
Vraag een van onze verkopers naar de mogelijkheden.
De aangekochte auto word bij ons gratis te naam gesteld!
Omdat wij veel onderweg zijn en een snel wisselende voorraad hebben,
gelieve voor een bezichtiging en/of proefrit een telefonische afspraak te maken om telleurstelling te voorkomen.
Wij danken u voor uw begrip!
U kunt ons bereiken op 0619436174 of 0649720691
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.