Bouwjaar | 24-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.883 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 22.890,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.883 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Beek Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgerhoutsestraat 194 |
Postcode | 4702 BJ |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 552688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.citroenvanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2022 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: SPOTiCAR Advanced (12 maanden), Autotrust garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
= Bedrijfsinformatie =
RIJKLAARPRIJS! Van Beek Occasion (boven €4500,-) wordt altijd geleverd incl.: 12 mnd Spoticar Garantie | complete inspectie + servicebeurt | Minimaal 1 jaar APK | Volledige reiniging in- en exterieur | Halve tank brandstof | Tenaamstelling Kenteken + vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor meer info op vanbeekautogroep.nl Zetfouten voorbehouden. Citroën Van Beek is al jaren op rij uitgeroepen tot beste Citroën dealer van Nederland
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.