Bouwjaar | 06-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.535 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-NX-ZD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 1.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.535 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-NX-ZD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gero Auto's Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverenberg 37 |
Postcode | 5234 GL |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6441099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geroauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - mei 2008
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 367 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 8
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Hij is stijlvol en elegant, maar hij zit ook boordevol slimme technieken. Deze compacte maar ruime Citroën C2 is van het bouwjaar 2004 en heeft 246535 kilometer gelopen. Met deze Citroën is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Citroën helemaal compleet.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
TE KOOP GEVRAAGD! PERSONEN EN BEDRIJFSWAGENS
Wij zijn 6 dagen per week geopend ,in de avond en zondags alleen op afspraak
Let op wij adverteren met originele km-standen en bouwjaren !
Prijzen zijn incl.afleveringskosten en apk !
Meerprijs 450 euro voor 3 maanden volledige garantie
Meerprijs 995 euro voor 12 maanden Bovag garantie (auto`s vanaf 4500 euro )
Diverse financierings mogelijkheden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.