Bouwjaar | 07-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.141 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-TG-NT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.141 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-TG-NT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Focus |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhovenseweg 130I |
Postcode | 5021 LJ |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38266555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 41 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Lengte: 367 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 525 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Het komt wel eens voor dat we overdag slecht bereikbaar zijn door omstandigheden, graag een bericht sturen via WhatsApp, sms of via Marktplaats.
Wie zijn wij:
Wij zijn een onderneming die al jaren zijn klanten met goede kwaliteit en scherpe prijzen occasions verkoopt. Daarnaast kunnen wij ook, via onze partners, helpen met onderhoud, APK en schade reparaties.
Inruilen/Verkopen:
Wilt u uw auto inruilen of uw auto verkopen? Dat is geen enkel probleem. We zullen u een zo scherp mogelijke prijs aanbieden.
Openingstijden:
Wij zijn uitsluitend beschikbaar op afspraak omdat wij heel vaak onderweg zijn.
Tenaamstelling:
In de buurt zijn verschillende mogelijkheden om de auto op naam te zetten.
Deze advertentie is met veel zorg samengesteld. Helaas zou het toch kunnen voorkomen dat er afwijkingen zitten in de hierboven aangegeven tekst en de werkelijke specificaties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.