Bouwjaar | 16-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.548 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-HSB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 2.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.548 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-HSB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AJ de Beer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidslaan 1 |
Postcode | 5121 MN |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 234922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajdebeerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2008 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 344 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze Citroën C1 lijkt kleiner dan-ie is. Maar dat moet u zelf ervaren. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
* Dit is een internet meeneemprijs!!
* Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
* Inruil is mogelijk. (auto, motor, camper, caravan)
* Al onze occasions worden compleet gepoetst afgeleverd.
* Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit.
* Nieuwe APK in overleg.
* Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen.
* Wij verzorgen ook exportdocumenten en exportkenteken met verzekering.
* GARANTIE IN OVERLEG.
* BOVAG-Pakket (895,00 EURO)
* 12 maanden Bovag-garantie.
* Auto wordt afgeleverd inclusief minimaal 1 jaar APK.
* Auto wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt.
* Reiniging interieur en exterieur.
* Min. 15 liter brandstof bij aflevering.
* WIJ HEBBEN ALTIJD +/- 150 OCCASIONS OP VOORRAAD STAAN !!
* WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld om de informatie over de auto zo volledig en actueel mogelijk weer te geven, hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.
De vermelde verkoopprijs is inclusief afleverpakket Basis rijklaar.
Spelfouten en overige fouten in de advertentie voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.