Citroen C1 1.0-12V Séduction

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.078 km
Deuren 3
Kenteken PV-090-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Citroen C1 1.0-12V Séduction


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.078 km
Deuren 3
Kenteken PV-090-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Heijden Auto's Nistelrode
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kleinwijk 26
Postcode 5388 PR
Plaats Nistelrode
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51256549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderheijdenautosnistelrode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Deze Citroen C1 komt uit 2009, werd geleverd van 01-11-2008 tot 31-03-2012 en kostte toen € 8.489,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 775 kg. De APK is geldig tot 29-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.Deze Citroen C1 komt uit 2009, werd geleverd van 01-11-2008 tot 31-03-2012 en kostte toen € 8.489,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 775 kg. De APK is geldig tot 29-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?

Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?

De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig

Min

  • MirrorLink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)

Conclusie

Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.

Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.

Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.

Deel deze advertentie